Azreen c' Sulai
Anda terperangkap ! ♥ | +Follow || Dashboard ?
Credit to : | ANIS | sweetie pie

Thursday, January 26, 2012 | 9:27 AM | 0 little talk[s]
                          
erm . ada kala aku sdih , dan ada kala nya jgak ak happy .
dan skng aku sdih sngat bab knpa ?
aku ngan bf qu gduh bsar . dan ak hmpir khilngan nya selama2nya .
dan ne d sbab kn pmpuan tue ! aku bnci . aku bnci .
dan ak hmpir d bnci jgk oleh org2 di skliling qu .
pdahal cerita nya pmpuan tue yg jaad !
aku brusaha untuk mmujuk2 bf aku spya dea prcaya ak .
then , lma kelamaan dea bole trima aku blik . ak gmbira sngat . wlau pun dlm keadaan mngis .
stelah itu , kmi kmbli smula n shngga skrng ALHAMDULILLAH kmi bhgia .
tpi pmpuan tue dtng lgi ! ak rsa nya mau mngamuk . tpi ak arus ingat pragai bf ak ne Sensetif .
so mau ndakmau ak kena sabar . huh ! ndakpa . semua nya bole d blas . huh !

|


Disclaimer

Annyeonghaseyo , peeps . Thanks for viewing my blog .This is my blog . Please ... respect my blog , then i respect yours .. ok .
AZREEN C' SULAI .


Tagboard